May 12, 2013

Sleek I-divine Primer

Lep pozdrav :)

Skupaj s paletko Acid je iz Za piko na i k meni prišla še tale zbrika 12 kremnih senčil, da povem svoje mnenje o njej.


Cena paletke v spletni trgovini Za piko na i je 10,75 €, dobite pa 12 majhnih kremnih senčk, ki
"so namenjene kot podlaga - pred nanosom suhih senčil. Služijo za daljšo obstojnost in boljšo pigmentacijo senčil na veki" (vir: Zapikonai.si)
Veseli me, da je trgovina iskrena z nami in nam ne daje lažnih upanj glede senčk, že pri opisu nas obvestijo, da je preko senčk treba nanesti izdelke v prahu. Proizvajalec jih je poimenoval kot baze, kar pa je rahlo zavajajoče - baze so lahko tudi podlage za senčila, ki delujejo proti mastenju vek. Izdelek pa je po formulaciji kremno senčilo in ne baza
  
Kremne senčke samostojno niso obstojne, baza proti mastenju sicer malo podaljša obstojnost, ne pa za dolgo.
Za moje suhe veke je to idealen izdelek, je ravno prav voskast, da se suhe senčke bolje oprimejo veke in tam ostanejo, dokler jih ne odstranim. 

Nasvet
Tistim z bolj mastnimi vekami svetujem, da naredite ''sendvič''; veke najprej pripravite z bazo proti mastenju, nato na tanko namažite kremno senčko in čez nanesite senčilo v prahu. 



Nasvet
Bela, svetlo roza in obe barvi šampanjca so idealne za osvetlitev ličnic, ker nimajo velikih delcev bleščic, zaradi kremne formulacije pa se zlijejo s kožo. Kateri izmed štirh odtenkov vam bo pristajal, je odvisno od vašega tena. Jaz sem rumenka in mi bolj odgovarjajo bela in šampanjčevi barvi :)  



Plusi paletke:
1. Pigmentacija je dobra.
2. Odtenki so noslijivi.
3. Enostavno se nanašajo, tudi s čistimi prsti dobite lep rezultat.
4. So odlična baza za vse prašnate mat senčke iz Sleek palet; te senčke se na kremno teksturo dobro oprimejo, poveča se njihova živahnost obenem pa kremna senčka ne premoči mat prahu
5. Lahko jih uporabite namesto kremnih črtal, če jih fiksirate še s senčilom v prahu (imam v rokavu eno objavo z ličenjem, kjer sem jih uporabila kot črtala - bodite pozorne v naslednjih dnevih ;). Brez fiksiranja pa na žalost kot črtala ne bodo obstojne.


Minusi paletke
  • Pri nežnem nanosu se pigment porazgubi. Nežni nanos pa je pogoj, da se izdelek ne nabere v pregibu veke.
  • Poleg tega je priložen čopič za kremne izdelke neuporaben; takoj je začel puščati svoje kocine, pa še oprala sem ga zelo težko. Prihranite ga za senčila v prahu - s tem čopičem boste lahko zelo lepo boste lahko zabrisale linije senčil, je dovolj mehek. 
  • Kljub trditvam proizvajalca, da lahko primer paletko uporabite z vsemi Sleek senčili, menim, da to ne drži. Kremna senčila so zelo voskasta, nekatera senčila v prahu iz ostalih I-divine palet pa so polna mineralnega olja (zlasti tista z močnim kovinskim sijajem). Ko kombinirate 2 mastni senci, je možnosti bledenja in nabiranja v pregibu večja. Imam suhe veke, pa se mi je vseeno zgodilo oboje.

Na splošno sem s paleto izredno zadovoljna, ko jo spraznim, si bom zagotovo dokupila novo.Izdelek toplo priporočam.

Dam ji oceno 7/10, ker so senčke bolj mastne, čopič neuporaben, količine v posameznem razdelku majhne.


Lp
Vanesa 

1 Comments:

CRYS said...

HEY :) IS THAT A GOOD PRODUCT? I CANT UNDERSTAND ANYTHING HEHE :) LOL

 
Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .